2011. augusztus 30., kedd

Immár eltelt 1 év :-)

Igen,igen :-)
Kicsi hercegnőm,Vivien épp ma töltötte első születésnapját :-)

Tudom,hogy már nagyon rég nem írtam,de elég mozgalmasak a napjaink,heteink!!
Most is csak gyorsan pár mondatban röviden mesélek,meg hoztam pár képet is !!

Íme Ő(felsége) :-) a kis Királykisasszony :D




Fejlődés ügyileg sajnos még nagyon le vagyunk maradva :-(
Most nem szeretném itt nagyon részletezni,de sajnos nem csak a nagyon korán születés a gond :-( Volt egy kis oxigén hiány is,nem tudom mikor,de én úgy gondolom a szüléskor,ami sajnos okozott egy kis agykárosodást! Főként a mozgás területén vannak gondok,jelenleg ott tartunk,hogy forogni nem akar,de kúszni annál inkább :-) aminek persze mi nagyon örülünk,sőt pár napja megtette az első egyedül kúszó centiket is :D
Ezáltal ugyebár megvannak a heti programmjaink,úgy,mint heti 2x gyógyúszás,heti 1-2x dévény, plussz még itthon sok,sok torna !!
Szóval eléggé kivagyok néha,de mikor rám mosolyog elolvadok és új erőre kapok :-) annyira imádnivaló kismanó :-)
Nagyon bújos baba,állandóan ölben van (anyu szerint elkényeztettem),de én imádom mikor hozzám bújik :-)



Áprilisban szemüveget kapott,mert sajnos nagyon rossz a szeme :-( De szerintem még ez se az igazi,úgyhogy 8.-án megyünk egy magán szemdokihoz,remélem mond valami okosat!















Most mennem kell,majd jövök még ígérem,és írok,mesélek!





2 megjegyzés:

  1. Isten éltesse az ünnepeltet!
    Örülök, hogy írtál és hoztál képeket is, mindig jó hallani a régi blogos barátokról :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot a hercegnődnek :) és nem baj, ha elkényezteted az anyák azért vannak :)

    VálaszTörlés