2009. szeptember 26., szombat

Tökepörkölt


Múlt hétvégén szülinapoztunk egy kicsit! Ilyenkor szeptemberben dupla szülinap van,a Kismanómnak 7.-én, Apának meg 12.-én van a szülinapja :-)
Már jó pár éve ilyenkor a bográcsban a nagy kedvenc, a ,,Tökepörkölt" szokott rotyogni :-)
Tudom,hogy sokan még meg se kóstolnák,de mi imádjuk!! Viszonylag azért ritkán szoktunk enni,mivel sajna nem egy olcsó étel!!
A recept nem különösebben bonyolult,valójában egy sima pörkölt az alap,amibe mi szoktunk egy kis majoránnát is tenni! Meg apa talán most rakott bele egy kis köményt is,de sajna most nem figyeltem annyira :-) Mert hát ezt is apa szokta főzni :-) De nagyon finom lett,és mind egy szálig elfogyott!!
Szerintem érdemes lenne mindenkinek megkóstolni,mielőtt kijelentené,hogy fújjjj !!

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik, hogy ilyen dolgokról is írsz, amitől sokan ájuldoznak! Pedig szerintem a pacal, vese és hasonló falatok csemegék! Honnan tudtatok ennyi tökicét szerezni? Mert itt egy egész tanyára valót látok! :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Ági :-)Szerintem is csemegék!!Pl:vese-velőt is nagyon rég ettem,pedig azt is imádom!
    Hogy honnan szereztük??Hát a boltból :-)) Ez itt most 3kg pulykahere,mert csak azt lehet ugye kapni!Van egy bolt nálunk,ahol fagyasztva mindig van!Csak iszonyat áron!De vettünk már a Tescoban,meg az Auchanban is!Mondjuk ott se olcsó!

    VálaszTörlés
  3. Vesét kapni se könnyű. Igaz a Tescóban nem is venném meg. Egyszer Hédiék vettek tálcás marhahúst, az egyszerűen büdös volt, mi meg pulykamellet, az meg ragadt... Ezért én a halászi hentesboltra esküszöm, bár csak ritkán vannak ott efféle csemegefalatok! :-)

    VálaszTörlés