2009. november 17., kedd

Brokkolis tésztával töltött sertéskaraj




Ezt a különleges receptet a múlt heti Meglepetésben találtam,és mivel volt itthon brokkolim,meg épp rántott hús készült a családnak,hát elkészítettem magamnak ezt a finomságot :-)

Recept:

A töltelékhez vajon megpároltam az apró darabokra szedett brokkolit,hozzáadtam a kifőtt spagettit,megsóztam,szórtam rá friss petrezselymet és felöntöttem úgy 1,5dl keményítővel elkevert tejjel.Tejszínnel kellett volna,de az nekem nem volt itthon!

Mikor besűrűsödött két kiklopfolt,besózott karaj szeletet megtöltöttem vele,hús tűvel rögzítettem mind a 4 oldalát,és serpenyőben vajon elkezdtem pirítani,megfordítottam és felöntöttem egy kis vízzel,sóztam,szórtam bele vega mixet és lefedtem.

Amikor átsült,kivettem a húst,a visszamaradt szaftba tettem egy ek dijoni mustárt,elkevertem,és kicsit forraltam,hogy sűrűsödjön.

Tálalásnál meglocsoltam a szafttal és krumplipürével,meg a maradék töltelékkel elfogyasztottam :-)

Nekem nagyon ízlett ez a nem különösképpen hétköznapi étel!!

1 megjegyzés: