2009. november 12., csütörtök

Zöldségek káposztalében :-)


Ezt a főzési módot még tavasszal tanultam Dulminától :-) Nekem nagyon ízlik az így elkészített étel,enyhén káposzta íze van,de nem savanyú!!
A recept végtelenül egyszerű! Tegyünk egy serpenyőbe pici olajat és pirítsuk meg rajta először a krumplit,majd tegyünk hozzá másfajta zöldségeket is! Én most mexikói zöldség keverékkel gazdagítottam :-) Öntsük fel savanyú káposzta levével,majd fedő alatt pároljuk a zöldségeket puhulásig!Ha a káposzta lé nem volt elég sós,akkor pótoljuk!Én még egy kis vegamixet szórtam rá!De lehetne a zöldségekhez passzoló fűszer növénnyel is ízesíteni :-)Legközelebb teszek majd egy próbát!
Feltétnek én most egy kis főtt tojást kívántam :-)
Könnyű,egyszerű és egészséges fogás :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése