2009. október 25., vasárnap

Házi savanyú káposzta


Még tavaly télen bukkantam Dulminánál erre a remek receptre,és már akkor is kipróbáltam,de sajna nem publikáltam! Most pótolom :-)
Imádom a savanyú káposztát,és odavagyok azokért a dolgokért,amit itthon,saját magam is el tudok készíteni :-)) És mivel most elég olcsó a káposzta,így el is készült az első üveg az idén,de lesz folytatás :-)
A recept:Szeljük vékonyra a káposztát,sózzuk meg,keverjük össze és hagyjuk állni,míg egy kicsit összeesik és levet enged! Tömködjük üvegbe,én erre egy 5l-est használok! Ha nincs elég leve,pótoljuk vízzel,úgy,hogy ellepje! Tegyünk a tetejére egy szelet kenyeret,papír törlőbe csomagolva (így könnyebb lesz majd egyben kivenni) ! Ha jó az idő,akkor tegyük ki a napra,de ha már beköszöntött a tél,akkor jó lesz neki a radiátor :-) Kb. 3 nap alatt elkészül,néha kóstoljuk meg,és ha jónak ítéljük,akkor tegyük át egy nagy tálba és be a hűtőbe felhasználásig!
Szerintem nagyon finom,a férjecském is imádja :-) Érdemes kipróbálni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése