2010. február 22., hétfő

Almás-fahéjas muffin


A fahéj,mint fűszer,nagy kedvencem!! Azon kívül,hogy finom,még egészséges is :-) Most nem részletezném,de akit érdekel, itt olvashat bővebben jótékony hatásairól!
Mivel volt itthon alma,ami már sajna kicsit fonnyadásnak indult,de reszelve még tökéletes,így az is került bele!
Recept:
Összekevertem egy tálban 400ml lisztet,100ml búzadarát (próbaképpen,de nem bántam meg),125ml cukrot,2 zacskó vaníliás cukrot,1 z. sütőport,pici szódabikarbónát,pici sót,2 tk fahéjat (ne spóroljunk vele :-),és ebbe belereszeltem 3 meghámozott kis almát.
Egy másik edényben elkevertem 1 tojást,1 dl olajat és 2 dl tejet,ezt hozzákevertem a szárazanyagokhoz,jól eldolgoztam,és kiolajozott muffin tepsibe kanalaztam.
180 fokra előmelegített sütőben 30 percig sütöttem!
Isteni illatok keringtek a konyhában míg sült,és mikor megkóstoltam,elégedett voltam az eredménnyel :-)
Bátran ajánlom mindenkinek kipróbálásra!!
UI:Elnézést kérek olvasóimtól,hogy mostanában ritkán jelentkezem új recepttel,de mivel férj uram újra elkezdte a világot járni,és ritkán van itthon,így én is ritkábban főzök!
De azért ígérem lesznek még új receptek :-)

2 megjegyzés: