2010. március 12., péntek

Brokkoli krémleves házi levesgyönggyel


Szeretnék egy kicsit sűrűbben krémlevest főzni,és hozzá szoktatni a családot,ami talán nem is lest egyszerű :-)

A mai krémleves brokkoliból készült,mert árválkodott egy kis fej a hűtőben.

Recept:

Felcsíkoztam kevés póréhagymát,annak is inkább a zöld részét,olajon kicsit megpároltam,majd hozzáadtam 1 felkockázott krumplit,a rózsákra szedett brokkolit,3 gerezd fokhagymát szeletelve,és felöntöttem húslevessel.Fűszerezni nem is kellett,mert a húsleves igen ízletes volt! Mikor megfőtt minden,botmixerrel turmixoltam,majd tálaltam.Nem kívántam semmi tej féleséget bele,és szerintem így is elég finom lett :-)

A leves betét házi levesgyöngy volt,amit most készítettem először,de nem utoljára :-) Igaz nem lett a legszebb,még bele kell jönnöm,de lényegesen olcsóbb,mint a bolti! És egészen finom :-) Sűrű palacsinta tésztát kevertem,amit sóztam,majd a nokedli szaggatón belecsurgattam a forró olajba.Legközelebb majd valami lukacsos szűrön fogom inkább,úgy hátha kerekebb formát ölt :-)

3 megjegyzés: