2010. március 7., vasárnap

Hagymás,petrezselymes sült csirke


Nagyon szeretjük a sült csirkét,általában majoránnásan sütöm,de most szerettem volna egy kicsit variálni az ízeket!
Recept:
A csirke combokat kettévágtam és bepácoltam a következő képen:
Egy nagy tálba öntöttem a petrezselymes olajomból,megpucoltam egy egész fej fokhagymát és belepréseltem,majd 2 fej vöröshagymát fél karikákra vágtam és azt is hozzáadtam a páchoz.Sóztam,borsóztam,és jól elkevertem.
Ebbe beleforgattam a csirke húst,és kicsit félretettem.
Egy nagy tepsibe sorakoztattam a combokat,a maradék pácot is rákanalaztam,öntöttem alá kb. 1dl vizet,lefedtem fóliával és előmelegített sütőbe tettem.
45 perc múlva levettem a fóliát,és jól megpirítottam.
A gyerekek kívánságára krumplipüré volt a köret,és a hús mellé kanalaztam a finom hagymás szaftból is :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése