2009. augusztus 21., péntek

Húsleves,Fűszeres sült csülök

Volt a fagyasztóban egy nagy csülök,gondoltam végezze most ő a sütőben :-))
Már reggel bekészítettem,fűszereztem,hogy jól átjárják az ízek!! Megkentem dijoni mustárral (nagy kedvencem húsokhoz :-),sóztam,borsóztam,megszórtam natúr vega-mixxel,tettem rá sok felkarikázott hagymát,meg dobáltam mellé koktél paradicsomot,öntöttem alá egy kis húslevest,letakartam fóliával,és betettem a sütőbe,amit csak később kapcsoltam be.
Kb. másfél órát sütöttem,ezután levettem a fóliát,megfordítottam,hogy a bőre jól megpiruljon!
Sült krumplival tálaltam!!
Párom szerint igen finomra,szaftosra,puhára sikeredett :-)

Előtte persze húsleves volt,amihez daragaluskát csináltam,amit mostanában elég sűrűn teszek,mert nagyfiam eléggé megkedvelte :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése