2009. augusztus 3., hétfő

Királyi szakácsok versenyén :-)

A hétvégén Nagyszakácsi-ba voltunk,a minden évben megrendezett Királyi Szakácsok versenyén !! Nagyon jól éreztük magunkat,és hála isten a gyerekek is elég jól bírták :-)
Az idő az kicsit túl meleg is volt,főleg számomra,néha már nehezen viseltem a tűző napot :(
Az emberek korabeli ruhákba öltöztek,Mátyás király egész nap a vendégek között sétált,és még mesét is olvasott a gyerekeknek,köztük az én kismanómnak is :-)Nagy élmény volt!!
Az ételek egyszerűen gyönyörűek voltak,főleg a díszítés,ami körítette őket!!
Az ízek változóak,voltak ízletes és kevésbé ízletes ételek,mivel csak a korabeli fűszereket,és főzési eljárásokat lehetett használni,így a só kicsit hiányzott nekem,és túl soknak találtam a fűszernövényeket.



A pékségben egész nap sorra sültek a finomságok,kenyérlángosok,pogácsák,perecek...

Azt hiszem jövőre is ellátogatunk ide,és biztos vagyok benne,hogy ugyanilyen jól fogjuk érezni magunkat!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése