2009. augusztus 27., csütörtök

Rakott tészta hússal,zöldséggel


Ma egy ilyen rakott tésztához volt kedvem,úgyhogy ebédre összedobtam :-)
Elkészítés:
Kifőztem egy csomag tésztát,szerintem mindegy milyen,nekem most épp ilyen szarvacska volt itthon.
Feltettem főni a zöldségeket,a répát,borsót,zöldbabot.Mikor megpuhultak,leöntöttem a vizet,tettem rá egy kis vajat,meg a öntöttem rá a petrezselymes olajomból,hozzáadtam egy kisebb cukkinit felkockázva,fűszereztem vegamixel,sóval meg borssal.
A raguhoz kis olajon megfonnyasztottam egy fej hagymát,rátettem a darálthúst,pirítottam,majd felöntöttem kicsi vízzel,sóztam,borsóztam,megszórtam piros paprikával és hagytam forrni,míg elkészült!!
Mikor minden kész volt,elkezdtem jénaiba rétegezni a hozzávalókat,először tészta,majd ragu,rá a zöldség,amire még raktam felkockázott piros kápia paprikát,ami igen finom volt benn :) és végül megint tészta.A tetejére a ragu visszamaradt szaftjába ütöttem két tojást,kevertem bele tejfölt meg pici tejet,és ezzel nyakon öntöttem a rakott tésztát,és végül még reszeltem rá egy kis sajtot is!!
Előmelegített sütőben addig sütöttem míg jól átsült!!
Apa szerint elég jól sikerűlt :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése