2010. január 15., péntek

Csokis keksz


Nagyon finom,kívül kicsit ropogós,belül vaj puha,az íze pedig vadítóan csokis :D
Már nem tudom honnan a recept,természetesen a netről,de a pontos helyét nem tudom,mert sajna azt nem jegyeztem le :-(
Pár hónapja már egyszer megsütöttem,de akkor a post lemaradt,most pótolom.
Nagyfiamnak nagyon ízlik,és már napok óta nyaggat,hogy süssek :-)
Recept:
  • 12,5dkg vajat megolvasztok,elkeverek benne 12,5dkg cukrot,1 cs. vaníliás cukrot.
  • Hozzáadok 10dkg lisztet,10dkg darált diót,10dkg zabpelyhet,2tk sütőport,2ek cukrozatlan kakaó port és jól összekeverem egy fakanállal.
  • Beleteszek még 2db egész tojást,10dkg reszelt v. apróra vágott valamilyen csokit és ismét jól elkeverem.
  • Kivajazott tepsire kanál segítségével halmokat pakolok,mivel eléggé lágy tészta lesz belőle.
  • 180 fokon sütöm kb. 20 percig.

5 megjegyzés:

  1. Tetszik! Tárolható hosszabb ideig? Olyan sütikerecept kellene, amit el tudok fémdobozolni, hogy mindig legyen valamink :)

    VálaszTörlés
  2. Mentem a receptet, feltétlenül meg kell kóstolnom!

    VálaszTörlés
  3. Imádom a csokis édességeket!:)

    VálaszTörlés
  4. Antamelin: Sajna nem tudom,mert még nem igen kellett hosszabb ideig tárolni :-)De szerintem ez inkább frissen az igazi!!!

    Gyöngyi:majd szólj,hogy ízlett-e!!

    Szepykém:Én meg imádnák egyszer végre eljutni Londonba :D !!!!!Bezzeg a párom már volt :-(

    VálaszTörlés
  5. Hajnal, fincsi lett! Én sem tudom, meddig tárolható..

    VálaszTörlés