2010. január 28., csütörtök

Krumplival rakott hurka,kolbász


Gabojsza blogján olvastam ezt a remek receptet,vagyis ötletet az unalmas hurka kicsit izgalmasabbá tételére :-)) Már másnál is láttam,így gondoltam én is kipróbál,és őszintén mondom,megérte!!! Szerintem isteni finom étel kerekedett így belőle,és legalább elkopogat lassan a fagyóból a hurka is :-)
Recept:
Végtelenül egyszerű!!
A hurkát,kolbászt kivettem a fagyóból,kicsit hagytam olvadni,majd lehúztam a bőrüket és felszeleteltem kb. fél centisre őket! 2 óriás burgonyát meghámoztam,és felszeleteltem. Elővettem egy jénait,mivel sajna nekem nincs kerek pite formám,de szerintem mindegy miben készül :-) Leraktam az aljára egy réteg savanyú káposztát,kicsi levet is raktam rá,és elkezdtem a tetejére rétegezni a hurka,kolbász,krumpli szeleteket! Igen dekoratív így szerintem :-)!! Kicsi sót szórtam rá és alufóliával letakarva sütöttem kb.45 percig,majd fólia nélkül,míg a keletkező leve elpárolgott és kicsit megpirult a teteje!!
Én még pluszban is ettem mellé savanyú káposztát :-))

2 megjegyzés: