2010. január 24., vasárnap

Meggyes fagyi


Tegnap reggel betettem a fagyóba a fagyi gépet,és este már készült is a végtelenül egyszerű meggyes fagyi :-)
Tudom,hogy tél van,meg hideg,de én minden évszakban imádom a fagyit :D
Recept:
A fagyasztóból vettem elő a nyárról eltett meggyet,kicsit hagytam olvadni,hogy ki tudjam magozni.Kimagoztam,beletettem az aprítóba,tettem rá egy kis dobozos tejfölt,két ek mézet,és elkezdtem turmixolni.Mikor már kellő apró volt,beleöntöttem a fagyi gépbe,és kifagyasztottam!
Szerintem nagyon finom,igazi meggy ízű fagyi lett belőle :-)

2 megjegyzés:

  1. Jajj fagyi, ilyen hidegben? Végig futott rajtam a hideg.. bocsi!
    Ez nem a receptnek szól természetesen, de én télen képtelen vagyok fagyit enni.. A Férjem valamelyik nap is kérdezte, kérek-e fagyit, Ő azt kívánta meg a fagyasztóból..

    VálaszTörlés
  2. Hu, de még milyen finom lehet!:)

    VálaszTörlés