2010. január 3., vasárnap

Krémleves csicsókából


Ma gondoltam egyett,kimentem a kertbe és szedtem fel egy kevés csicsókát! Ahhoz képest,hogy süt a nap,elég hideg van :-( majd lefagyott a fülem :-)
Recept:
Kevés olaj és vaj keverékén apróra vágott hagymát pirítottam,majd felöntöttem egy kis vízzel és forraltam is.
A csicsókákat megpucoltam,felszeltem,beletettem a lábasba a hagymára és felöntöttem annyi vízzel,hogy éppen ellepte.Sóztam és megszórtam vegamixel.Ja,és még tettem bele 3 gerezd fokhagymát is felszelve!
Mikor puhára főtt,belemerítettem a botmixert és pürésítettem.
Majd kevertem bele kevés főző tejszínt és szórtam bele apróra vágott friss petrezselymet.Kettőt-hármat kevertem rajta és elzártam!!
Petrezselymes olajon kenyérkockákat pirítottam és ezzel tálaltam a levest!
Isteni finomra sikeredett :-)

3 megjegyzés:

  1. Kedves Hajni, csak csendesen kérdezem, hogy más ne lássa tudatlanságom, a csicsóka az krumpli akar lenni ugye? Ne árulj el!
    Ha a korhelylevest elkészíted, sikíts feltétlenül, kíváncsi vagyok az eredményre!
    BUÉK!

    VálaszTörlés
  2. Gyöngyi,nem a csicsóka az nem krumpli,hanem egy másik növény,ami hasonlít ugyan a krumplira,mármint felhasználásában,de egy kicsit más az íze,karakteresebb!!
    Ha kicsit visszagörgetsz,képet is találsz róla nálam,ami felszedés után készült :-)
    Ha elkészül a leves,itt biztos majd megtalálod!!Csak előbb a káposztát kell hozzá megsavanyítanom :-)A jövő hétre tervbe van véve!!:-)

    VálaszTörlés
  3. Nem biztos, hogy megtalálom visszagörgetve, de majd jövök a jövő héten is, akkor fotózz légyszi! Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés