2010. január 26., kedd

Csöröge fánk


Férjecskémnek készítettem tegnap ezt a fánkot,mert már régóta nyaggat miatta :-)
Még sose sütöttem,és sajna nem is lett olyan,mint amilyennek kéne lennie :-( Nem akart csörögni :D Úgy értem nem volt elég ropogós :D Férjecském szerint vékonyabbra kell nyújtani a tésztát! Ha esetleg valaki tud ötletet adni,azt megköszönném!!
Amúgy a tészta nagyon finomra sikerült!!
Recept:
Összegyúrtam 15dkg rétes lisztet,15dkg sima lisztet,2 tojás sárgáját,5 dkg porcukrot,pici sót,és 3 nagy ek joghurtot,mivel sajna tejföl nem volt itthon!
Kinyújtottam,de ezek szerint nem elég vékonyra,tégla lap alakúra vagdostam,a közepébe nyílást vágtam,amibe befordítottam az egyik felét!
Forró olajban kisütöttem!! Porcukorral meghintve tálaltam!!

2 megjegyzés:

  1. Jaj! Imádom. Lekvárral. Üresen. Mindegy.:)

    VálaszTörlés
  2. Erdelyben maskepp is keszitik, nem tudom ilyenre gondolt-e a ferjed. Anyukam es noverem elkeszitettek, hamarosan szeretnem en is megsutni. Itt megnezheted: http://konyhatundermese-galedith.blogspot.com/2010/01/feher-csoroge.html

    Amugy szerintem a tied is nagyon jol nez ki!

    VálaszTörlés