2009. július 13., hétfő

Petrezselymes olaj

Ezt az ötletet Napmátkánál olvastam,és azonnal felkeltette érdeklődésem!
Mivel a kertemben hála isten elég sok petrezselyem van,és szeretem is mint fűszer növényt,sok mindenhez használom is,gondoltam ez az olaj biztos nem fog csalódást okozni :-)
A petrezselyem amúgy is egy igen egészséges növény,erről itt bővebben olvashattok!
Igaz azt írják,hogy várandós nők csak módjával fogyasszák,mert izomösszehúzó hatása van,azért remélem ártani nem fog nekünk :-)

Petrezselymes olaj:
Jó sok petrezselymet aprító gépbe tettem,kicsit azért felvágtam,hogy könnyebben bírjon vele a gép,és öntöttem rá olajat,igaz én napraforgót,mert nálam csak ez található,meg néha olíva.
Jól összeturmixoltam,míg elég aprónak találtam.Üvegbe öntve a hűtőben sokáig eláll,legalábbis addig amíg el nem fogy :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése