2009. július 12., vasárnap

Sárgabarackos-joghurtfagylalt

Ismét egy fagyi,most gyümölcsös,és azért sárgabarack,mert anyunak van egy fája,amin épp most érnek a fini barackok!! :-)
Most nem főzött fagyit csináltam,hanem joghurtost,nagyon egyszerűen:
Kb.14 barackot forrásban lévő vízbe dobtam,majd kivettem,megpucoltam,összeturmixoltam,1 EK mézzel édesítettem,raktam hozzá 2 doboz édes joghurtot (Activiát),jól átturmixoltam,és betettem a hűtőbe egy éjszakára!Elég sűrű lett,szóval a fagyi gépben másnap alig töltött 25-30 percet,és már tökéletes is volt az állaga,nem kellett visszatenni a fagyóba!
Nem volt annyira édes,de direkt nem akartam elcukrozni,hogy érezzem a barack eredeti ízét,szóval nekem pont jó volt így,de a gyerekek szórtak rá cukrot maguknak :-)

2 megjegyzés:

  1. Hajnal, nagyon belejöttél a fagyigyártásba! :-) Lesznek még újfajták, ugye?

    VálaszTörlés
  2. Ági,tuti lesznek saját kreálmányok,meg olvasott receptek is!!:)

    VálaszTörlés