2009. október 27., kedd

Csicsókáim :-)


Mivel Dulmina már elkezdte a bányászást,így nekem is furdalta a kíváncsiság az oldalam,hogy vajon az én csicsókáimból lett e valami!!
Így hát mivel ma elég jó idő volt,kimentem egy ásó kíséretében a kert végébe,és próbát tettem. És lássatok csodát,sikerrel jártam :-)) Nagyon örültem neki,mivel sajna nem sok reményt fűztem hozzá,mert hát az idén eléggé elhanyagoltam a kertet,az okát mindenki tudja :-((
És hát azt hiszem ezért is lesz az egyik kedvenc zöldségem,mert ennyire igénytelen,még a jég hátán is megél :-) És persze azért,mert nagyon egészséges!!!
Nagy öröm volt tavasszal,mikor megjöttek a csicsókák,amiket Dulmina küldött nekem!! Ezidáig még nem volt lehetőségem megkóstolni,de ma megtettem :-) Igaz most még csak nyersen,de így nagyon elnyerte tetszésem,igazán különleges,engem inkább a retekre emlékeztet az állaga,az íze olyan semleges féle.Nekem ízlett!!
Ígérem recept is lesz nemsokára,ha végre el tudom dönteni,hogy melyikkel kezdjem :-))
Bővebben a csicsókáról itt !!

1 megjegyzés:

  1. Ez igen! Örülök, hogy jó termés van kilátásban, és hogy így első kóstolásra tetszik az íze. Kívánom, hogy készíts belőle sok-sok finomságot - tavaszig bőven lesz időd kipróbálni jónéhány receptet :)

    VálaszTörlés