2009. október 26., hétfő

Nyár illata savanyúság


Erre a csalamádéra Limara blogjában bukkantam,és már a recept olvasása közben eldöntöttem,hogy ezt nekem ki kell próbálnom :-))
Hát most eljött az ideje!
A recept:3kg leszelt káposzta,3kg egyéb leszelt zöldség,ami lehet bármi,ami épp van itthon,vagy a kertben,vagy ki mit szeret :-) nálam most került bele répa,zöld paradicsom, vöröshagyma,paprika.
Ha mindent leszeltünk,lemérünk 35dkg cukrot,15dkg sót,rászórjuk a zöldségekre és jól elkeverjük.Kis idő után öntünk rá (az eredeti recept szerint) 3dl 20%-os ecetet,de nekem csak 10%-os volt,viszont dupla annyit nem szerettem volna,mert féltem,hogy akkor túl ecetes lesz,így csak 4dl ment bele,ami pont elég volt.Tartósítás gyanánt szórunk rá 2kk borkénport.
Még egyszer jól összekeverjük,és még hagyjuk 1-2 órát,had engedjen levet,majd üvegekbe töltjük és lezárjuk!!
Isteni finom csalamádé,érdemes kipróbálni :-))
Szeretettel ajánlom Áginak és Hédinek :-) !!

1 megjegyzés: