2009. október 11., vasárnap

Spanyol briós


Mindenkinek csak ajánlani tudom,megéri kipróbálni,mert nem lehet benne csalódni :-)) Isteni finom,a tésztája fantasztikus,puha,lágy,pont tökéletes!! A töltelék lehet bármi,csak a fantázia szab határt!!
Én most fahéjasat és nutellásat készítettem,de ki fogom próbálni valami finom fűszeres krém sajttal,meg mondjuk dióval is :-)
Már sok blogon találkoztam vele,szóval nem tudom pontosan kitől származik eredetileg a recept,de nagyon örülök,hogy rátaláltam :-))
Hozzávalók:
  • 2-2,5 dl tej
  • 2 ek olaj
  • fél tk só
  • 2 tojás
  • 50 dkg liszt
  • 7 dkg cukor
  • fél kocka friss élesztő

A tésztát most is a kenyérsütő gépben készítettem el,mint mindig!! Mikor megkelt 12 részre osztottam,egyenként ovális alakra nyújtottam,megkentem a töltelékkel,most például fahéjas,cukros olvasztott vajjal a felét,a másik felét nutellával,és feltekertem őket a hosszabbik felüknél,utána meg feltekertem csiga alakban.A nem voltam elég érthető,akkor itt megnézhetitek képekben.

Kicsi kelesztés után,előmelegített sütőben 190 fokon 15 perc alatt készre sülnek!

2 megjegyzés:

  1. Orulok, hogy Te is kiprobaltad, es izlett!!! Gyonyoruen megformaztad oket, gratulalok!
    A teszta szerintem is rendkivul finom, nalam azota ez lett az 1. szamu kelt teszta :)

    Koszonom, hogy beneztel hozzam!

    VálaszTörlés
  2. Köszi Judit!Nálam is nagy kedvenc lett,heti 3-4 alkalommal biztos sütnöm kell,mert nem tudok betelne vele,és a gyerekek is imádják :-)!!

    VálaszTörlés