2009. június 13., szombat

Bográcsparti :-)

Ma délután apával összedobtunk egy fini babgulyást bográcsban :-)
Igazából ma én voltam a szakács,pedig amúgy,ha kint főzőcskézünk,akkor mindig apa főz,de ma sajna az autót szerelte,szóval én voltam a szakács!!
A babgulyáshoz most hús helyett sonkát használtunk,ami még a téli disznó vágásból maradt,és a fagyasztóban várakozott!Kockára vágtam,pörkölt alapra tettem,felöntöttem vízzel,beletettem a beáztatott babot,fűszereztem vegetával,borssal,sózni nem kellett,mert a füstölt sonka elég sót adott neki!Raktam bele zeller zöldet,petrezselymet,fokhagymát,később új répát a kertből,meg egy kevés mini újkrumplit :-) Igazán ízletes lett!!

3 megjegyzés:

  1. Ez igen jól hangzik! Olyan jó, hogy ilyenekről is írsz!

    VálaszTörlés
  2. Pont ezért csináltam ezt a blogot,hogy itt mindenről tudjak írni!!:-)
    Holnap megyek ultrahangra,szóval lesz majd új pocaklakós bejegyzés is!:-)

    VálaszTörlés