2009. június 29., hétfő

Töltött dagadó

Mai ebédünk volt ez a nekem mindig kidurranó,elég bizarúl kinéző töltött dagadó :-)
Képet se tudtam normálisat csinálni róla,mert nem lehetett szépen szeletelni :( majd talán máskor.
A töltelék nálam általában abból áll ami épp van itthon.Most került bele beáztatott,kinyomkodott zsemle,ami elmaradhatatlan,főtt tojás,nyers tojás,és kevés felkockázott cukkini,az éppen főlő húslevesből répa,só,bors,apróra vágott petrezselyem.
Köretnek ezt a tepsis krumplit találtam ki,amihez hasonlót nemrég Duende oldalán olvastam.
Szedtem fel a kertből lila hagymát,azt vágtam nagyobb darabokra,apró újkrumplit csak ledörzsöltem,félbevágtam,fűszereztem sóval,meg sült krumpli fűszer sóval,öntöttem rá olíva olajat,jól összeforgattam,rápakoltam egy nagy felkockázott paradicsomot,letakarva sütöttem kb. 20 percig,utána jól megpirítottam.Nekem nagyon bevált ez a köret!!

2 megjegyzés:

  1. Annyira jók a kaják, amiket főzöl, nem ilyen flancos, fotó kedvéért főzött ételek, hanem olyanok, amit az én étkes párom is megenne.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Hédi:)Hát igen,az én párom se enne meg akármilyen ,,hülübülü" kaját,ahogy ő mondja :-)
    Pedig én szeretem az egzotikus ételeket,főleg a kínait:),ha a fehérvári Auchan-ba megyünk,én mindig kínait eszek,de persze a család többi tagja pizzát:-)
    A Brassói receptet ma beírom ígérem,mert csak tegnap láttam,hogy kérted!

    VálaszTörlés