2009. június 6., szombat

Pocaklakóm :-)

Nagyon boldog vagyok :-) !!
Szívem alatt hordom 3. gyermekem,aki már majdnem 11 hetes!
Nagyon örültem mikor először láttam,úgy 6 hetesen,hogy ver a kicsi szíve!!Mert sajnos volt már két elhalásom,tavaly,meg tavaly előtt :-( Szóval nagyon vártam,hogy lássam,ő él!! És igen,él!!:-) Igaz sajnos nem vagyok panasz mentes,mert vannak vérzések,kórházban is voltam már,most itthon pihenek,már amennyit két fiú mellett lehet!!Próbálom kímélni magam,nem igazán csinálok semmit,csak amit nagyon muszáj!!
De amúgy jól vagyok,görcsök nincsenek,hála isten hányinger is csak nagyon ritkán,de kívánós az vagyok rendesen :-) Főleg a barackot kívánom nagyon,ma kaptam is egy kilót a mamától!:-)

Tudom az a legfontosabb,hogy egészséges legyen,de azért én nagyon szeretném,ha végre lenne egy kislányom :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése