2009. június 14., vasárnap

Kertem túlélői :-)

Tegnap kimentem a kertbe,hogy megnézzem,mi élte túl a gaz áradatot :-)Sajna mióta a doki kényszer pihenőre küldött,azóta nem nagyon voltam a kertbe,pedig tavasszal teleültettem mindenfélével.A kert elejében a sárgarépákat meg a petrezselymet kedves szomszéd nénim pár hete megkapálta ,,kímélve" engem,amit nagyon szépen köszönök neki :-)Szóval a répák nőnek rendesen,mellette volt pár sor borsó,azt egy hete kiszedtük a mamával,segítettem neki,hogy szegény 80 évesen ne egyedül hajolgasson,de sajna meg is lett az eredménye :( mert délután görcsöltem rendesen,meg fel se tudtam kelni az ágyból!!
Szóval hátrasétáltam a gaz erdőbe,és rátaláltam pár egészen szépen növő cukkinire,meg tök kezdeményre :-)Nagyon szeretem őket,szóval örülök,hogy pár darabból majd főzhetek valami finomat!!:-)


Pihenés képpen felkötöztem a pár tő paradicsomot,amit nemrég ültettem ki,hogy az is legyen pár szem,ha már itt az előtérben egy egész palánta erdőt neveltem :-)Már van is rajtuk zöld mini paradicsom!!Ma még kiültetek pár paprika palántát,hátha abból is lesz valami!!

3 megjegyzés:

  1. Hajnal, Hajnal! Most "lebuktál"! Milyen titkos palántaerdőt nevelgettél! És micsoda kerted van!Nem túlélők vannak a kertben, hanem klassz vetemények, gaztenger meg csak nyomokban! A paprikapalántáid biztos növekedésnek erednek, mert én is csak most ültettem el az utolsókat. De az ég szerelmére, vigyázz magadra, csak kíméletesen! Nem ér annyit az a paprikapalánta, hogy veszélyeztesd az egészségeteket.
    Halk, titkos kérdés: teszel majd később is fel képet a kertedről? :-)

    VálaszTörlés
  2. Hát sajnálom is azt a sok palántát,mert képzeld neveltem padlizsánt lilát és fehéret is,meg karfiolt,azt is lilát meg fehéret is,de sajna azok már a komposztban vannak,mert nem akartam annyi munkát magamnak,szóval nem ültettem el őket!Csak a paradicsomokat,meg majd most a paprikát,hogy legyen a manóimnak :-)
    Pedig gaz az van bőven,csak hát azt nem akartam fényképezni,nem akartam szégyenkezni :-)
    Ha szeretnéd,akkor majd csinálok még képeket!Pont most vágja apa le a gazerdőt!!!:-)

    VálaszTörlés
  3. Azt hittem, hogy az egész blogspot.com-on csak egy- két kóbor kertész bolyong, és íme! Hajnal! Kertes blogot is írhatnál akár! Nagyon várjuk további képeidet és a beszámolóidat a kis "háztájadról"!

    VálaszTörlés