2009. június 25., csütörtök

Házi sajtkrém

Már sok Gasztroblogon olvastam a házi sajtkrémről,és annyira kíváncsi lettem,hogy mégis milyen lehet,hogy ma végre rászántam magam,és nekiláttam :-)Hozattam reggel apával két nagy doboz tejfölt,elég sűrű volt.Elővettem egy régi tetrapelenkát,szitába tettem,a szitát egy lábasba,beleöntöttem a tejfölöket,kicsit megtekertem a pelenkát,rátettem egy kis fedőt,és be a hűtőbe!4 óra múlva megnéztem,és késznek nyilvánítottam :-) Tényleg nagyon sűrű volt a tejföl,jó fajta!Alig csöpögött ki belőle talán 1 deci savó.


Ízesítésre sonkát,petrezselymet és újhagymát használtam,meg persze sóztam! Nagyon finom lett! Kicsit még visszatettem a hűtőbe,hogy összeérjenek az ízek,és már ettük is :-

Nagyon szeretném még kipróbálni a házi sajtot,túrót meg joghurtot is :-)

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szépek a képeid (engem általában azok fognak meg először) érdemes lenne picit nagyobb méretben feltenni!
    Bár már van néhány bejegyzésed, sok sikert kívánok a továbbiakban!
    Üdv.
    Bea

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen az ötletet,megpróbálom nagyobban feltenni:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta! Én ezt szeretném a napokban kipróbálni: http://szellemafazekban.blogspot.com/2009/06/az-indiai-hazisajt-panir.html
    Imádom a grillezett sajtot:)

    VálaszTörlés
  4. Ez igen jól néz ki, nagyon ügyes vagy, jól tetted, hogy elindítottad ezt a blogot is!

    VálaszTörlés
  5. Csongi:a panír nekem is tervben van,ízgatja a fantáziámat,és a legközelebbi grillpartyra biztos csinálok is!!:-)

    Ági:köszi szépen!!:-)

    VálaszTörlés