2009. június 10., szerda

Húsos,gombás rakott tészta

A mai ebédünk,egy jó kis rakott tészta volt!Igaz reggel még Lasagne-t terveztem,de aztán nem volt kedvem tésztát gyúrni,szóval csak főztem ki durum pennét,és csináltam egy húsos,gombás ragut:
Hagymát pirítottam,ráraktam a darált sertés húst,és amíg morzsalékos lett,addig felkockáztam egy paradicsomot,meg volt pár szem gombám itthon,azt is felvágtam,rádobtam őket a húsra,fűszereztem sóval,borssal,vegetával,öntöttem rá egy kevés házi paradicsom lét,és összeforraltam!Kimentem a kertbe,hoztam be egy marék friss petrezselyemzöldet,összevágtam,és azt is rádobtam!
A kifőtt tésztával jénaiba rétegeztem,a tetejére besamelt csináltam,és sajtot reszeltem! 200c fokon kb. fél órát sütöttem,míg jól megpirult a teteje!!

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Istenien hangzik ez a fincsi hami, össze futott a nyál a számba, és ez a kép hozzá nyami!!!
    Nem sokára nálunk is ez lesz a z ebéd kedvet csináltál hozzá!
    Baba váráshoz sok boldogságot kívánok!
    Ne izgulj biztos minden rendben lesz, tudom könnyű mondani, de tapasztalatból beszélek én is elsirattam már két babámat is.

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy kedvet csináltam,finom is nagyon,szóval hajrá!!:-)
    Jókívánságot köszi szépen,hát remélem is,hogy már nem lesz semmi gond,ha már idáig eljutottunk!!Nagyon szomorú lennék,ha most történne valami!:(

    VálaszTörlés