2009. június 23., kedd

Képek a kertemből

Áginak ígértem már,hogy készítek pár képet a kertemről,ami közel sincs olyan szép,mint az övé :-) Kicsit el lett hanyagolva,de van mire,vagyis kire fognom :-) Meg az az igazság,hogy a kert eleje,amiről most hoztam a képeket,az még úgy ahogy munkálható,de hátrább sajna annyira gazos,hogy lehetetlen karban tartani :( Szóval el is határoztam,hogy jövőre csak itt az elejébe fogok ültetni,azt ami most is van,és a hátsó felébe az ősszel szeretnék ültetni pár gyümölcsfát,mert most csak az az egy cseresznye fa van,és én is,meg a gyerekek is,vagyis inkább csak a nagy fiam,szeretjük a gyümölcsöt!! Szeretnék egy jó kis barack fát,nektarint,valami jófajta körtét meg szilvát,és egy almát is!!Remélem összejön!!

És most jöjjenek a képek!!
Először a petrezselyem ágyást mutatom,amire azért nagyon büszke vagyok,mert elég sok szép zöld petrezselymem van,le is kéne szednem belőle,elrakni a fagyasztóba,hogy legyen télen is!!
Amúgy ma gazoltam ki őket,azért is mertem képeket csinálni :-)

Itt az újhagymáim látszanak,amiket magról vetettem,és elég szépen fejlődnek,nem is gondoltam,hogy lesz belőlük valami!!

A sárgarépáim is elég szépek,már vannak jó vastag példányok is!!

A fürtös paradicsom is szépen növekszik,jót tett neki az eső,de most már jöhetne a napsütés :-)
Örülök,hogy ezt a fajtát ültettem,mert szerintem ez a legfinomabb,és a boltban iszonyú drága!!


2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép nálad minden, gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a petrezselymedhez, szépen kikelt. Na meg a magról vetett hagyma is. Én meg se merek már próbálkozni ilyesmivel, úgyse kelne ki. Vigasz, hogy a fürtöske pari sikerült legalább... Nagyon ügyi vagy, de vigyázz magatokra, ne erőltesd meg magad a világért sem!

    VálaszTörlés