2009. június 24., szerda

Brassói aprópecsenye


Ma ezt a nagyon fini Brassóit készítettem ebédre!
Különlegessége csak annyi,hogy a kertben frissen szedett apró újkrumplival körítettem! Én külön szoktam megsütni a krumplit,és utána összekeverni a nagyon fokhagymás raguval!
Még sosem sütöttem így újkrumplit,de most megkostóltam mikor kisült,csak úgy minden nélkül,és nagyon ízlett!!Finom édeskés volt!Azt hiszem máskor is fogok ilyet sütni,majd valamihez köretként!
Hagymát pirítottam,amire jó sok fokhagyma is került,aztán ráraktam a felkockázott húst és elkezdtem pirítani addig amíg elég levet engedett,ekkor lefedtem és hagytam párolódni.Nyomtam hozzá piros aranyat,ez adott neki egy kis színt,sóztam még egy kicsit,és tekertem rá borsot.Mikor már puha volt,újra elforraltam róla a vizet,amit időnként pótolni kellett,mert még nem volt kellően puha a hús.Mikor már csak alig volt szaftja,összekevertem a sült krumplival.
Koviubit ettünk hozzá,ami még az ablakban van,de már nem bírtam,és kivettem párat belőle :-) Holnap kiszedem a többit is,csak kellett neki még a mai napsütés!

1 megjegyzés:

  1. Hajnal, a gyengébbek kedvéért lennél kedves, és leírnád a receptet8?

    VálaszTörlés