2009. június 15., hétfő

Zöldségfasírt

Ma ebédre mindenképp a kertemben lévő guszta cukkiniből szerettem volna valamit alkotni :-)
Böngésztem a netet,és úgy döntöttem,hogy legyen fasírt belőle,de rakok bele még valamit,hogy tartalmasabb legyen.Így megalkottam egy elég fini
Zöldséges fasírtot:
Lereszeltem a cukkiniket,van a kertben a zöldből is meg az idén raktam sárgát is.Lesóztam őket,vártam míg levet engedtek,addig lereszeltem egy pár répát is,meg karikáztam újhagymát is bele,és egy csokor petrezselymet apróra vágtam.A cukkiniket kinyomkodtam,hozzáadtam a többi zöldséghez,tettem bele egy tojást,egy kevés zabpelyhet (gondolva az egészségre:),sót nem tettem bele,mert elég sós volt a cukkini,csak egy kis fokhagymás sóval ízesítettem!
Pogácsákat formáztam,megforgattam egy kis zsemle morzsában,és kevés olajon kisütöttem!
Köretnek kelkáposzta főzeléket főztem hozzá!

1 megjegyzés:

  1. Még sohasem ettem zöldséges fasírtot, viszont nézegettem a kertben én is a tökféléket valószínűleg én is benevezek egy kis fasírtra!

    VálaszTörlés